צרו איתנו קשר

חדלות פירעון בתקופת משבר הקורונה

חדלות פירעון בתקופת משבר הקורונה

 

הקורונה הגיעה למחוזותינו והיא עדיין תוקפת – התפשטות המגפה השפיעה מידית על הכלכלה במשק הישראלי כאשר נכון לימים אלו עדיין לא נמצא חיסון לנגיף, אך אצלנו תמיד תוכלו למצוא פתרונות כיצד לצאת מהחובות.

בתקופה זו ישנה חשיבות רבה להיוועץ עם עו"ד על מנת להבטיח את צעדיך, משרדנו מתמחה בתחום חדלות פירעון ושיקום כלכלי על פי החוק החדש שתומך בשיקום החייב. בתאריך 15.9.2019 נכנס לתוקפו חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי אשר יצר מהפכה מקיפה בתחום חדלות הפירעון, ביטל את הוראות פקודת פשיטת הרגל וקובע את הוראות הדין הנוגעות לאופן הסדרת חובותיהם של חייבים שהינם יחידים ותאגידים. מטרתו העיקרית של חוק זה היא סיוע וליווי בשיקום החייב, תוך פירעון חובותיו מהנושים וקידום שילובו מחדש במרקם החיים הכלכלי.

החוק החדש מסדיר ועושה אבחנה בין שני סוגי חייבים:
חייב שסך כל חובותיו נעים בין 50,000 ש"ח ל-150,000 ש"ח = הליך שיקומו יתנהל בלשכות ההוצאה לפועל.
חייב שסך כל חובותיו עולים על סכום של 150,000 ₪ = הליך שיקומו יתנהל בבית המשפט השלום.

בחוק קיים הליך לפיו מרגע שהחייב מגיש בקשה באמצעות עורך דין לצו פתיחת הליכים, הוא מקפיא למעשה את ההגבלות והעיקולים. משרדנו עוסק בביטול הגבלות ועיקולים תוך ניהול מו"מ והסדרים מול נושים וכן הפחתה משמעותית בסכום החוב הקיים בהסדר חתום מול הזוכה. במידה ופתחו כנגדכם בהליכים כנגד חובות קיימים בהוצאה לפועל, אנו נדאג להגיש בקשות לביטול הגבלות ועיקולים, הגשת "טענת פרעתי", התנגדויות בתביעה על סכום קצוב ובבקשה לביצוע שטר והמחאות. בעזרת ההליך החדש תוצע פריסת חוב כהפטר מותנה או תשלום חד-פעמי במזומן לקבלת הפטר מלא מהחובות. יחד עם הלקוח נערוך בחינה מושכלת של הסדרי החוב מול הנושים.

פתיחת דף חדש בחיים ללא חובות!

כאשר אדם נקלע לחובות, קטנים כגדולים, עליו לפנות להיוועצות עם עורך דין כדי להגיע לפתרון הולם למצבו. אנחנו נפרוש את האפשרויות העומדות בפניך כיום כדי לצאת ממצב של חובות. אנו פועלים בשלבים כאשר ראשית נעשית בדיקה של הסדר תשלומים מול הנושים בהתאמה ליכולת ההחזר של החייב. כמו כן מוצע הליך חדלות פירעון שנועד לאפשר לאדם לצאת מהחובות אליהם נקלע בתום לב, תוך הבהרת היתרונות והחסרונות של ההליך כדי להגיע למצב של פתיחת דף חדש בחיים ללא חובות. אנחנו נדאג עבורך להכנת בקשה מסודרת תוך התאמה ליכולת האישית כדי להגיע להחזרים נמוכים ככל האפשר ונלווה אותך בכל השלבים עד להפטר מלא מכל חובותיך. אל תיתן לקורונה להשתלט על חייך – במידה ואתה נמצא במצב שאינך יודע כיצד תעמוד בהתחייבויות החודשיות כדאי לפנות למשרדנו בהקדם האפשרי. משרדנו מייצג חייבים בהליכים שונים של חדלות פירעון תוך התאמת "חליפה נכונה" לכל לקוח. מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום לשיחת אישית ללא עלות וללא התחייבות על מנת לקבל ייעוץ מקצועי מתאים לפתרון החובות.

צרו איתנו קשר
  • בשליחת הטופס אני מאשר/ת קבלת מידע לטלפון ו/או לאימייל
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה בווצאפ
היי, איך אפשר לעזור?
שלום איך נוכל לעזור?